Nu kommer tandfen...

Ohhh har fått låna en systemkamera av snälla Karin =) Så snart kommer det en massa fina bilder, fotade barnen som spexade imorse och alla djuren igår =) VILL HA!!!! =) Är så mycket roligare att fota när man har en ordentlig kamera. Får se hur snäll tomten tycker jag har varit ;)

Ullaredstrippen ifredags blev väldigt lyckad, jag o svärmor shoppade medans mannen o svärfar spenderade dagen i bilen o pimplade öl Kom in igen lagom tills jag skulle till kassan, mmm va gott han luktade må jag säga hehe. Sen åt vi lite lunch o sen in igen för karlarna skulle till netonnet. Så blev en del handlat men fanns inte allt så får väl bli en tripp till innan jul =)

Julias tand lossnade idag, så glad hon blev. Den tvättades o lades i den speciella asken i väntan på tandfen =) Har ringt alla och berättat. Hon har gått o lett hela dagen, förutom när hon har gnällt...
Gick in på Bo Ohlsson och skulle köpa kängor till henne, hon ville ha med högt skaft när hon har tajts, vilket är det enda hon tar på sig. Först tog hon ett par Hello Kitty, men sen fick hon syn på ett par svarta skinnstövlar med nitar i form av ett hjärta och liten klack och dom skulle hon ha istället. Så hon valde bort dom lite gulligare Kitty stövlarna mot dom lite tuffare. Tösen börjar bli stor =) Och sänghimlen men prinsessor vill hon inte ha längre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0