Då va det även min tur då =)

Jaha då sitter jag också här och skriver min blogg då =) Oh jag som sa att jag aldrig skulle skaffa en haha.
Super tack till Malin som fixat o knåpat ihop denna till mig då min hjärnkapacitet stod på noll när jag själv pillade med den hehe.

Denna blogg kommer till stor del handla om våra djur o barn. Vildingen Rocky, 7 mån. Även kallad kalven pga hans långa bångstyrda ben som han har noll koll på. Och nykomlingen Joppe, en sheltihane som är 9 veckor. Ska börja med Agility e tanken och kanske nån gång i framtiden även gå på utställningar.
Och våra två barn. Julia som är 5 år och Mikael, 2,5 år. Trotsiga som tusan och vet verkligen hur dom ska reta gallfeber på en. Men stundvis kan dom vara heeeelt underbara!
Så nu har vi som sagt huset fullt =)

//Linda

Kommentarer
Postat av: Hanna

det va på tiden kusiiiiiin =)

2010-09-05 @ 20:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0