Matte.....hmmm nej tack

Har suttit med näsan i min mattebok hela förmiddagen, uch för matte. Man känner sig som ett riktigt kålhuvud =)
Matte är inte min grej! Men skam den som ger sig, har till dec på mig sen ska jag va klar med det. Sen är det Naturkunskapen kvar bara sen e det högskolan som gäller =)

Nätterna har varit mycket bättre, 2 nätter nu som lille Joppe har klarat sig ända till morgonen. Skönt att det går åt rätt håll iallafall. Och det är så skönt att dom har varandra när man går och handlar osv inget gnäll eller ylande och när man kommer hem så rusar båda mot en.





Regnjacka införskaffad till dom blöta dagarna =)


 "Storebror" fick också en.









Tja man vet ju aldrig...det kan ju börja regna inomhus...

Kommentarer
Postat av: Kusin

vad ska du plugga på högskolan sen? puss o kram /kusin vitamin i röstånga



2010-09-05 @ 20:24:59
Postat av: Linda

Ska plugga till sjuksköterska o sen vidare till barnmorska...e det tänkt iallafall =) puss&kram

2010-09-07 @ 22:00:39
URL: http://vovvarnabus.blogg.se/
Postat av: Hanna

just det så va det =) spännande =) där behövs det väl alltid personal oxå så det eju bra pusssssss

2010-09-09 @ 17:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0