Godmorgon =)

Då va man uppe med tuppen igen. Mikael måste ha nån tidsinställd inre klocka som gör så att han måste stiga upp kl 5....varje morgon. Börjar bli lite trött på det nu att aldrig få sova längre. Men men det blir väl bättre med tiden.

Men nu till mitt lilla problem......Några tips på hur jag ska få Joppe rumsren. Dagarna går bra eller tja bra o bra, han tycker det e ok att sätta sig lite varstans, men nätterna blääää
imorse när vi kom ner så va det bara till att torka upp 3 pölar kiss o 3 högar bajs, arghh vad ska jag göra?? Tipsa mig gärna.

//Linda

Kommentarer
Postat av: Malin Henriksson

Fixat så att folk kan kommentera nu! Det funkade inte innan!



Till frågan! Hur stort utrymme har han på natten?

Desto mindre utrymme, desto mindre gör han ifrån sig. Han vill inte ligga i sitt eget kiss o bajs.



//Malin

2010-08-22 @ 11:06:45
URL: http://vovvenlaika.blogg.se/
Postat av: Linda

aha ok, därför ingen skrev till mig, trodde kanske ingen tyckte det va bra nog haha =)...tack för du fixade det!

Innan var han på nedervåningen tillsammans med vår andra hund, men då va det kiss o bajs överallt så det gick inte. Sen hade jag han i en låda vid sängen men på nåt vänster kom han upp (tror sonen hjälpte honom lite där =) ) Men inatt va han i vårt rum och har inte hittat några pölar eller bajs idag så tror han klarade natten. Annars får jag kanske ha kompostgaller. Lättare med en större hund att göra rumsren hehe =)

2010-08-22 @ 12:34:43
Postat av: Malin

Vilken tur han klarade natten ! :)

2010-08-23 @ 07:11:15
URL: http://vovvenlaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0